Livrare
Lista țărilor în care livrăm în prezent:
Lituania, Letonia, Estonia, Polonia, Finlanda, Suedia, Germania, Republica Cehă, Austria, Belgia, Danemarca, Croația, Luxemburg, Olanda, Slovacia, Slovenia, Ungaria, Italia, Franța, Irlanda, Spania, Portugalia, Bulgaria, Grecia, România.
Nu găsiți țara dorită în listă? Ne pare rău, dar acest lucru înseamnă că, în prezent, nu putem livra în țara dvs. Vă rugăm să rețineți că livrăm numai în Europa continentală.
Care sunt metodele de livrare posibile?
- Livrare la domiciliu prin intermediul serviciului de curierat ales de dvs. * Livrare la oficiile poștale sau la punctele de preluare
- Livrare la oficiile poștale sau la punctele de colectare *
- Colectarea la fața locului **
* Coletele vor fi păstrate la punctele de livrare timp de 5 zile calendaristice. În cazul în care pachetul nu este ridicat, acesta va fi returnat vânzătorului
** Vă rugăm să rețineți în ce oraș se află depozitul vânzătorului. Colectarea la fața locului este posibilă numai în interiorul țării. Veți putea ridica bunurile numai după ce veți primi confirmarea că pachetul dvs. este pregătit pentru colectare.
Este posibil ca firma de curierat să vă ceară să ajutați la descărcarea coletelor de peste 31,5 kg.
Când voi primi coletul meu?
După ce ați plătit coșul de cumpărături, personalul nostru de vânzări se va grăbi să vă împacheteze bunurile. După ce vânzătorul a ambalat și a livrat coletul către curierul ales de dvs., veți primi un e-mail cu un link de urmărire la adresa de e-mail pe care ați specificat-o în comandă. Faceți clic pe acest link pentru a vă urmări coletul. Dacă comandați mai multe articole de la vânzători diferiți, le veți primi în expedieri separate, la momente diferite. Veți fi anunțat prin SMS atunci când coletul dvs. ajunge la oficiul poștal sau la punctul de colectare ales de dvs.
Preț și termen de livrare
Prețul și termenul de livrare depind de:
- Țara de livrare
- Greutatea și dimensiunile produsului
- Țara vânzătorului
Dacă comandați mai multe articole de la vânzători diferiți, veți putea alege diferite metode de livrare și veți putea vedea prețul final de livrare.
Am primit un pachet deteriorat, ce trebuie să fac?
Când primiți pachetul, inspectați ambalajul. Dacă observați că pachetul este deteriorat
- vă recomandăm să refuzați transportul.
- Anunțați curierul care a livrat coletul sau colectorul de la punctul de colectare să completeze un raport de deteriorare a ambalajului.
- Dacă primiți un pachet deteriorat, nu uitați să faceți fotografii ale daunelor.
În cazul în care pachetul deteriorat este acceptat și nu se face nicio observație pe documentul de acceptare, se consideră că pachetul a fost livrat nedeteriorat. Dacă observați vreo deteriorare după despachetarea coletului, vă rugăm să faceți o fotografie a articolului și să contactați departamentul nostru de servicii pentru clienți - Contacte.